Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

HengeGøy®

Hvilken størrelse er hengekøyene?

Alle våre hengekøyer er 140 x 260 cm og passer for både barn og voksne, og med integrert myggnetting vil du aldri glemme igjen myggnettingen din når du skal på tur!

Du kan lese mer om produktspesifikasjoner under hvert enkelt produkt: 

https://www.hengegoy.no/butikk/bare-en-hengegoy/hengegoy-farger

Hvordan ligger man best i hengekøyen?

www.HengeGøy.no

UnderGøy®

Temperatur UnderGøy®

UnderGøy monteres under hengekøyen din for å beskytte deg mot kulde og vind fra undersiden. Siden dette ikke er et lukket produkt gir vi ingen minimum temperaturgrense på vår UnderGøy. Temperaturen ellers regulerer du med sovepose og klær etter årstid. 

Les gjerne mer om Montering av UnderGøy i linken under:

https://www.hengegoy.no/sider/montering-av-undergoy

Hvorfor trenger jeg UnderGøy?

Ca 70% av varmetapet i en hengekøye oppstår fra undersiden. En UnderGøy hjelper deg altså å holde deg varm og god hele året i hengekøyen din. Temperaturen ellers regulerer du med klær og sovepose etter årstid. 

Se alle våre pakketilbud på våre UnderGøy i linken under:

https://www.hengegoy.no/butikk/undergoy/pakketilbud-undergoy

RegnGøy®

Kan det henge to hengekøyer under samme tarp?

Vår RegnGøy tarp er 4x3 meter og er mer enn stor nok for 2 stk hengekøyer. Det handler så klart om hvordan muligheten er for å henge to hengekøyer nærme hverandre, men om du er heldig å finner passende trær med riktig avstand så går dette helt fint.

HengeGøy kan også monteres i høyden som en etasjeseng dersom du kun har to trær tilgjengelig.

Sjekk gjerne ut vår DuogJeg pakke som inneholder 2 stk hengekøyer og 1 stk RegnGøy® tarp. Så kan du dra på tur med den du ønkser!

Sov godt!

Montering

Hvordan monterer jeg hengekøyen?

HengeGøy leveres komplett til deg med alt du trenger til montering. 

Du kan lese mer om hvordan du enkelt henger opp din hengekøye i linken under:

https://www.hengegoy.no/sider/montering-av-hengegoy

Hvordan monterer jeg min UnderGøy?

UnderGøy monteres enkelt under din hengekøye. De justerbare snorene i hver ende festes med klipsen på hengekøyens karabinkroker.

For best effekt skal UnderGøy henge slik at det er litt mellomrom mellom hengekøyen og UnderGøyen. Da skapes det en varm luftlomme slik at du holder deg varmere. 

Les gjerne mer om Montering av UnderGøy i linken under:

https://www.hengegoy.no/sider/montering-av-undergoy

Kan jeg bruke hengekøyen min uten myggnettingen?

Så klart du kan bruke hengekøyen din uten myggnettingen. Myggnettingen er sydd fast på den ene siden og har glidelås på den andre.Den kan enten ligge på siden av hengekøyene din eller du kan snu hengekøyen slik at myggnettingen blirhengende under. 

Velger du å la myggnettingen henge under hengekøyen din så er det viktig at du lag glidelåsen være åpen slik at du får brukt hele bredden på stoffet.

Pass også på at kvister o.l ikke lager hull i myggenttingen din når den henger på undersiden. 

Les gjerne vår motenringsanvisning av HengeGøy i linken under:

https://www.hengegoy.no/sider/montering-av-hengegoy

 

Retur og angrerett

Reklamasjon

Ønsker du å reklamere på ditt produkt så må du sende en epost til post@hengegoy.no.

Legg igjen en forklaring på problemet som har oppstått og et bilde så tar vi kontakt med deg så raskt vi kan. 

Angrerett

Angreskjema ble sendt til deg på epost sammen med din ordrebekreftelse. Ønsker du å benytte deg av angreretten din fyller du ut skjemaet og sender det til oss på epost; post@hengegoy.no eller legger det i pakken du returnerer. Når vi har mottatt den returnerte varen din registreres den i vårt system og du vil motta en kreditnota på din registrerte epostadresse. Er varen betalt vil du motta din tilbakebetaling via din valgte betalingsbetode innen 2-3 dager. 

Retur av GRATIS TEST

- For retur av produkt eller GRATIS TEST ta kontakt med vår kundeservice via KONTAKTSKJEMA eller ring 46 41 98 02

Diverse

Hvordan mottar jeg gevinsten min?

Er du en av våre heldige følgere som har vunnet en av våre konkurranser på våre sosiale medier så trenger vi din adresse og ditt telefonnummer for å kunne sende deg premien din. 

Kontakt oss via kontaktskjemafacebookchat eller post@hengegoy.no så hjelper vi deg!

Hvordan blir jeg med i årets fotokonkurranse?

Alle bilder som blir sendt inn til oss via våre sosiale medier / epost er automatisk med i vår årlige fotokonkurranse. 

Vinnerene blir annonsert på vår Facebookside og Instagramside mot slutten av året. 

 

Hvordan kan jeg bruke gavekortet mitt?

Du handler på vanlig måte i nettbutikken når du skal betale med gavekort. Når du har lagt dine produkter i handlekurven fyller du inn gavekortkode i feltet. Bestiller du for mer enn gavekortbeløpet vil du få velge andre betalingsalternativer til resterende beløp. 

Husk at du alltid kan velge Klarna som betalingsmiddel når du handler hos HengeGøy. Trygt og enkelt!

Fant du ikke det du letet etter? Tak kontakt med oss på post@hengegoy.no

 

 

 

Hva er leveringstiden?

Oppdatert leveringstid finner du HER

Dersom visse farger har lengre leveringstid vil dette være merket under produktet i fanen LEVERINGSTID.

Du vil motta en melding når ordren din er klar for å pakkes og sporingsnummeret du mottar på sms/epost vil bli aktivt når posten har skannet inn pakken din på teminalen. 

Da kan du følge pakken til frem til ditt postkontor og du vil se en forventet leveringsdato.

 

Hvordan oppbevarer jeg produktene på best mulig måte?

Når du ikke bruker produktene dine så er det best å oppbevare de i tørre omgivelser på samme måte som dine klær. 

Sjekk gjerne også at produktet ikke er fuktig før du pakker det ned i posen sin.

 

 

Hva er størrelsen på produktene?

Spesifikasjoner på våre produkter finner du her: 

Hvordan kontakte HengeGøy®

HengeGøy® har døgnåpen kundeservice og våre hyggelige kundeservicemedarbeidere hjelper deg så raskt de kan på følgende medier:

post@hengegoy.no

KONTAKTSKJEMA

CHAT

Telefon:00 47 46 41 98 02

INSTAGRAM

 

Kan jeg få faktura som bedrift?

Ønsker du å handle til din bedrift så ta kontakt med oss på post@hengegoy.no og vi vil oprette en ordre til deg og fakturere deg i henhold til din oppgitte faktura adresse. 

 

Hvilke betalingsløsninger har dere?

-Vi har følgende betalingsløsninger:

Hvordan velger jeg farger?

Hvert produkt inneholder et felt der du skriver inn hvilke farger du ønsker på ditt pakketilbud. 

Dersom du ikke har skrevet inn dine farger il vår kundeservice kontakte deg på den oppgitte epostadressen din.

Ønsker du diverse farger så kan vi gjerne plukke ut farger på dine valgte produkter. Noter da gjerne diverse farger i feltet ved bestilling. 

Alle våre merkevarer har 10 års garanti og vi betaler frakten.